,

Cum cresc brandurile | Byron Sharp

Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.Dr. Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.In „Cum cresc brandurile” Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit. Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau. Prin cercetarile sale, Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale. Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca.

SKU: 246958164 Categorii: , Etichete: ,

Achizitioneaza Cum cresc brandurile | Byron Sharp pret excelent Online Astazi

Cum cresc brandurile | Byron Sharp

Byron Sharp este profesor de marketing si director al Institutului Ehrenberg-Bass de la Universitatea South of Australia.Cercetarea sa este sustinuta de corporatii din intreaga lume, printre care Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg si multe altele.Dr. Sharp a publicat peste 100 de lucrari stiintifice si este inscris in redactiile a patru reviste.In „Cum cresc brandurile” Byron Sharp iti demonstreaza ca aproape tot ce ai invatat despre marketing este gresit. Adevarul este ca acei consumatori loiali pe care te bazai nu sunt de fapt atat de loiali pe cat ai fi crezut si ca, in realitate, vanzarile cele mai mari se datoreaza consumatorilor carora nici nu le pasa de brandul tau. Prin cercetarile sale, Byron Sharp reduce importanta segmentarii foarte definite, demonstrand ca oamenii fac alegeri bazate pe emotii si pe cat de eficient a fost brandul in a ramane intiparit in mintea consumatorului prin diverse caracteristici precum logo-ul, culorile sau mirosul asociat brandului. Sharp foloseste expresia de “consumatori poligami”, explicand ca loialitatea exista dar intr-o mica masura.Keith Weed, Unilever Chief Marketing Officer, se declara fanul lui Byron Sharp si este de accord cu acesta in ceea ce priveste importanta unei targetari generale. Cresteri semnificative ale vanzarilor nu vor veni din targetarea neincetata ale aceluiasi public tinta. “Aceasta este o fantezie care dauneaza eficacitatii marketingului”, spune Byron Sharp.O carte care iti poate revolutiona modul in care faci marketing, care vine cu un set de legi sustinute de dovezi empirice si pe care orice om de marketing trebuie sa o citeasca.

Modalități Plata si Livrare

Plata online cu cardul sau la livrare ramburs in funcție de produs.

  • Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.

  • Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.

  • Verificare Colet Înainte de plată

  • Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)

Pentru livrările realizate prin servicii de curierat, perioadele de predare pot fi depășite în funcție de încărcarea curierilor parteneri in perioada Omnicron sau sărbători precum 1 Iunie etc.

Garanție Produse:

Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.

Produs al: carturesti.ro

Dreptul la Retur

Drept de retur  in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Actualizat la: 7th februarie 2023

Declinare de responsabilitate – Disclaimer

acest site nu poate garanta exactitatea totala a datelor afișate pe acest site și nici furnizarea completa a datelor de către comercianți. Prin urmare, din cauza tipului activităților acest site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe acest site sau reclamele acestui site și cele postate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru vanzare, originalitatea produselor cât și alte initiative legale obligartorii pentru comercializare apartin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile postate includ toate taxele, preț in lei sau ron inclusiv TVA.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

siteul nostru nu contine rubrica “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Asadar siteul nostru nu manipulează date personale de la vizitatori.

Soluționarea online a litigiilor

ANPC

Produse precum Cum cresc brandurile | Byron Sharp

brand