Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.> Cauta sa schimbi lumea.> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.3. Doriti sa construiti ceva special.2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.”Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare…

SKU: 52974 Categorii: , Etichete: ,

Ai Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh pret super Online Astazi

Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.> Cauta sa schimbi lumea.> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.3. Doriti sa construiti ceva special.2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.”Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare…

Modalități Plata si Livrare

Platesti online cu cardul sau la livrare ramburs in funcție de produs.

  • Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.

  • Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.

  • Verificare Colet Înainte de plată

  • Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)

Pentru comenzile realizate prin servicii de curierat, termenele de livrare pot fi modificate în funcție de fluxurile curierilor parteneri in perioada COVID-19 si sărbători precum 1 Martie, 8 Martie etc.

Garanție Produse:

Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.

Produs de la: carturesti.ro

Dreptul la Retur

Drept de retur  in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Actualizat la: 18th august 2022

Declinare de responsabilitate – Disclaimer

siteul nu poate asigura exactitatea totala a datelor afișate in siteul și nici oferirea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Prin urmare, datorită tipului activităților siteul ca fiind un promotor al unor companii terțe, în cazul unor dezacorduri între informațiile afișate pe siteul sau anunțurile acestui site și cele postate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru vanzare, originalitatea produselor cât și alte proceduri legale obligartorii pentru comercializare apartin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile postate contin toate taxele, preț in lei sau ron inclusiv TVA.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

acest site nu contine rubrica “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Asadar acest site nu manipulează date personale de la vizitatori.

Soluționarea online a litigiilor

ANPC

Produse similare cu Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh

brand