,

Marketingul digital si antreprenorii romani | Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, Luiza Mesesan-Schmitz

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.Din cuprinsDe la marketingul traditional la marketingul digitalCanale si instrumente de promovare onlineUtilizarea instrumentelor de promovare online in RomaniaPerceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultantaAspecte practice privind marketingul digita

SKU: 1267275421 Categorii: , Etichete: ,

Gasesti la noi Marketingul digital si antreprenorii romani | Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, Luiza Mesesan-Schmitz pret mic Online Astazi

Marketingul digital si antreprenorii romani | Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, Luiza Mesesan-Schmitz

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.Din cuprinsDe la marketingul traditional la marketingul digitalCanale si instrumente de promovare onlineUtilizarea instrumentelor de promovare online in RomaniaPerceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultantaAspecte practice privind marketingul digita

Modalități Plata si Livrare

Platesti online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

  • Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.

  • Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.

  • Verificare Colet Înainte de plată

  • Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)

Pentru comenzile efectuate cu servicii de curierat, termenele de predare pot fi modificate în funcție de încărcarea curierilor parteneri in perioada COVID-19 sau sărbători precum Black Friday, {Sărbători de Crăciun etc.

Garanție Produse:

Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.

Un produs expus de: carturesti.ro

Dreptul la Retur

Drept de retur  in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Actualizat la: 10th decembrie 2022

Declinare de responsabilitate – Disclaimer

siteul acesta nu poate oferii exactitatea totala a datelor afișate in siteul acesta și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Prin urmare, din cauza tipului activităților siteul acesta ca fiind un promotor al unor societăți comerciale terțe, în cazul unor nepotriviri între datele afișate pe siteul acesta sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte proceduri legale obligartorii pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preturi in lei sau ron inclusiv TVA.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

siteul nu are sectiune “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Astfel siteul nu manipulează date personale de la vizitatori.

Soluționarea online a litigiilor

ANPC

Din gama cu Marketingul digital si antreprenorii romani | Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, Luiza Mesesan-Schmitz

brand