,

Revista Arta Nr. 28-29/2017 |

Iata un subiect pasionant: muzeele sunt la moda! Muzeele se inmultesc vertiginos! Muzeele sunt in tranzitie si in schimbare!A devenit o evidenta ca in ultimele decenii a avut loc o crestere spectaculoasa a numarului si felurimii de muzee in lume. Stiintele si practicile muzeale s-au diversificat foarte mult, iar relatia muzeului cu publicul si comunitatea s-a modificat si ea radical.Sub influenta gandirii liberale si a unui neocapitalism ofensiv, muzeele isi modifica accelerat filozofia si practica, iar functiile lor sunt supuse unei schimbari profunde a raportului clasic dintre conservare / cercetare / comunicare. Dintr-o institutie tipica a modernismului cultural, muzeul trebuie sa se adapteze unei lumi postmoderne in frenetica globalizare.Din anii ’70 si pana in prezent, au functionat diverse definitii ale muzeului, mai mult sau mai putin adaptate, care au urmarit sa inglobeze concepte inedite asupra educatiei si delectarii, au aparut politici culturale modificate dupa schimbarile societale, s-au constituit patrimonii din ce in ce mai variate si mai „imateriale”, s-au pus in opera practici puternic axate pe relationarea democratica cu publicuri din ce in ce mai amestecate.Aflat astazi la intersectia ambigua dintre pragmatic si cultural, dintre comert si comunicare, dintre publicul de masa si elita, muzeul este somat sa se reinventeze. Supus unei logici a pietei, devenit „templu (din ce in ce mai) spectacular”, muzeul e obligat sa se adapteze si internetului, retelelor sociale si erei digitale in care am intrat, dar si sa-si pastreze rolul formativ si identitar. Devenit centru al unor comunitati umane diverse, muzeul trebuie de asemenea sa-si asume un rol de socializare si convivialitate. Intr-o lume postcapitalista a mondializarii galopante, muzeele trebuie deci sa „produca democratie” fara a-si neglija standardele. Iata cateva idei culese dintr-un ocean problematic foarte vast, abordat de nenumarati specialisti si comentatori avizati.Este acest moment de schimbare majora pozitiv sau negativ pentru muzee? Cum reactioneaza muzeele romanesti, dar si cele din strainatate fata de aceste provocari inedite ale prezentului? Cum se pozitioneaza artistii, curatorii, criticii de arta si teoreticieni fata de asemenea teme arzatoare? Despre toate aceste aspecte importante veti afla informatii pasionante in dosarul acestui numar, coordonat de curatoarele de muzeu Valentina Iancu si Malina Ionescu.Magda Carneci, Redactor-sef

Aici Revista Arta Nr. 28-29/2017 | pret mic Online Acum

Revista Arta Nr. 28-29/2017 |

Iata un subiect pasionant: muzeele sunt la moda! Muzeele se inmultesc vertiginos! Muzeele sunt in tranzitie si in schimbare!A devenit o evidenta ca in ultimele decenii a avut loc o crestere spectaculoasa a numarului si felurimii de muzee in lume. Stiintele si practicile muzeale s-au diversificat foarte mult, iar relatia muzeului cu publicul si comunitatea s-a modificat si ea radical.Sub influenta gandirii liberale si a unui neocapitalism ofensiv, muzeele isi modifica accelerat filozofia si practica, iar functiile lor sunt supuse unei schimbari profunde a raportului clasic dintre conservare / cercetare / comunicare. Dintr-o institutie tipica a modernismului cultural, muzeul trebuie sa se adapteze unei lumi postmoderne in frenetica globalizare.Din anii ’70 si pana in prezent, au functionat diverse definitii ale muzeului, mai mult sau mai putin adaptate, care au urmarit sa inglobeze concepte inedite asupra educatiei si delectarii, au aparut politici culturale modificate dupa schimbarile societale, s-au constituit patrimonii din ce in ce mai variate si mai „imateriale”, s-au pus in opera practici puternic axate pe relationarea democratica cu publicuri din ce in ce mai amestecate.Aflat astazi la intersectia ambigua dintre pragmatic si cultural, dintre comert si comunicare, dintre publicul de masa si elita, muzeul este somat sa se reinventeze. Supus unei logici a pietei, devenit „templu (din ce in ce mai) spectacular”, muzeul e obligat sa se adapteze si internetului, retelelor sociale si erei digitale in care am intrat, dar si sa-si pastreze rolul formativ si identitar. Devenit centru al unor comunitati umane diverse, muzeul trebuie de asemenea sa-si asume un rol de socializare si convivialitate. Intr-o lume postcapitalista a mondializarii galopante, muzeele trebuie deci sa „produca democratie” fara a-si neglija standardele. Iata cateva idei culese dintr-un ocean problematic foarte vast, abordat de nenumarati specialisti si comentatori avizati.Este acest moment de schimbare majora pozitiv sau negativ pentru muzee? Cum reactioneaza muzeele romanesti, dar si cele din strainatate fata de aceste provocari inedite ale prezentului? Cum se pozitioneaza artistii, curatorii, criticii de arta si teoreticieni fata de asemenea teme arzatoare? Despre toate aceste aspecte importante veti afla informatii pasionante in dosarul acestui numar, coordonat de curatoarele de muzeu Valentina Iancu si Malina Ionescu.Magda Carneci, Redactor-sef

Modalități Plata si Livrare

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

  • Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.

  • Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.

  • Verificare Colet Înainte de plată

  • Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)

Pentru livrările realizate cu servicii de curierat, perioadele de livrare pot fi modificate în funcție de fluxurile curierilor parteneri in perioada Omnicron sau sărbători precum de Paște etc.

Garanție Produse:

Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.

Produs de la: carturesti.ro

Dreptul la Retur

Drept de retur  in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Actualizat la: 30th martie 2023

Declinare de responsabilitate – Disclaimer

siteul nu poate asigura exactitatea completă a datelor postate in siteul și nici furnizarea completa a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților siteul ca fiind un promotor al unor societăți comerciale terțe, în cazul unor dezacorduri între informațiile postate pe siteul sau reclamele siteului și cele afișate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte initiative legale obligartorii pentru comercializare apartin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate contin toate taxele, preturi in lei sau ron inclusiv TVA.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

siteul acesta nu are sectiune “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Asadar siteul acesta nu manipulează date personale de la vizitatori.

Soluționarea online a litigiilor

ANPC

De acelasi fel cu Revista Arta Nr. 28-29/2017 |

brand